maanantai 8. marraskuuta 2010

Vastaus yhteen kysymykseen jota on kysytty kommenteissa ja muutakin!

Moi pandat!

Minulta ja Pinkilta niin yksi panda oli kysynyt että montako bolly on meidän suvussa on? Jos kaikki sukulaiset lasketaan niin noin 250 aika hirvee määrä. No mutta kun kerroimme että ne kaksi bollya kirjoittaa niin nyt annan heidän puhua! Moi pandat! Meikän nimi on salama. Älkää sit ihmetelkö tota nimee kun olin vauvva niin yks panda nimeltä mussukki niin se löys mut salamasta ja vei mut sen kotiinsa mis siellä se hoiti mua ja otti takassa tulen päälle ja sitten se peitteli mut lämpimästi ja ennen sitä se anto mulle vähän ruokaa ja leikittiin ja silleen. Sitten kun olin ollut mussukkilla kolme viikkoo. Oltiin pidetty kolme viikkoo tosi tosi hauskaa mut sit kun mussukki löys ilmotuksen must et oon kadonnut niin sit mussukki meni antaa mut mun äidille ja isälle. Ja he kiittivät mussukkia ja sanoivat että tule takaisin joskus ja mussukki vieraili meillä joskus ja silleen. Ja sit mulle annettiin nimeks Salama kun mussukki keksi sen! Haluaisin tavata mussukkin taas.. Hei STOP STOP!! MITÄ TARKOTATKO SÄ ETTÄ MUSSUKKI LÖYS SUT?! Kuvaile minkä näkönen se on! Se oli valkoinen panda jol oli vaalean sinisii täplii ja sitten kun se tuli meille vierailulle sil oli jalkapallo hattu pääs kun se oli niin hauska mun mielestä=) Me kerrotaan mussukkille tästä koska tiesitkö että minä ja Tiger ollaan sen kamuja! Ja se autto tekee blogin! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kiittiiiiiiiiiiii kerro mussukille!! Moikka pandat! Moi pandat! Mä oon sini. Oon tyttö! No mä oon kasvanu normaalisti paitsi kun joku bolly pelasti autolta kun joku auto vahingossa liiskas mut melkein mut sitten joku pelasti mut meidän iskä ja äiti makso sille 1000 euroo ja että Salama unohti sanoo et ne makso mussukkille 3500! Mä lopetan tähän sori kun kirjotin vähän!

Terveisin
Sini,Salama,Pink ja Tiger

1 kommentti:

  1. Salama?!!! TÄMÄ ON TOSI UPEETA KUN TAVATAAN PITKÄSTÄ AIKAA!!!!!!!!!!!!!! tARJOON SULLE JÄÄTELÖT HAEN SUT SIT KOTOA!

    VastaaPoista